Poštovani korisniče,

Sajt www.hemijskeolovke.rs Vam omogućava da zamenite pogrešno poručene proizvode u roku od 15 dana od prijema proizvoda i računa ili da tražite povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni proizvodom. Pre vraćanja robe je potrebno da nam pošaljete mail zahtev i da navedete razlog vraćanja proizvoda, tačan naziv i količina proizvoda koji se vraćaju i broj dokumenta (računa) koji prati robu.

Roba koja se vraća mora biti u istom stanju kao kad ste je primili, nova, nekorišćena, neoštećena i spakovana u originalnu neoštećenu ambalažu. Troškove slanja pogrešno poručene robe, kao i isporuke zamenskih artikala, snosite sami. Nije moguće vratiti korišćenu, raspakovanu, oštećenu robu, robu bez pripadajuće ambalaže i računa.

Molimo Vas da prilikom prijema robe pregledate proizvod. Ukoliko uočite eventualne nepravilnosti, rok za reklamaciju je od 15-30 dana od prijema robe.

Ukoliko prilikom preuzimanja robe od kurirske službe ustanovite vidno oštećenje robe ili pakovanja, ili nakon otvaranja paketa ustanovite da je proizvid fizički oštećen, neophodno je da odmah kontaktirate kurirsku službu i sa njima napravite zapisnik o oštećenju. U suprotnom se može desiti da Vaša reklamacija ne bude prihvaćena.

Troškove preuzimanja, slanja i zamene artikala koje smo mi pogrešno isporučili – snosi www.hemijskeolovke.rs. Vraćeni artikli moraju biti novi (nekorišćeni), neoštećeni u originalnoj neoštećenoj ambalaži.

Artikle sa „skrivenom“ manom (koja se nije mogla odmah primetiti) moguće je reklamirati u roku od 30 dana.